یکی شدنمان یکی شدنمان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای زیبا

آماده سازی حضور یه نی نی خوشگل و تپل مپل

1394/2/13 20:48
نویسنده :
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته خوشگل ما که الان پشت در بهشت وایساده niniweblog.com

قربونت برم این چند وقت درگیر عید و آزمایش و اینها بودیم و نتونستم بیام اینجا البته کلا که مدتی است کم تحرک شدم چقدر دلم میخواد ورزش کنم و تحرک داشته باشم . قبل از عید دندونای عقلو همه رو کشیدم  و آزمایش ها هم انجام دادم که مشکلی نبود و دو ماه ونیمه که دارم فولیک اسید میخورم .راستی یه مدت هم دنبال کارای فازغ التحصیلی بودم البته همسرم هم خیلی کمک کرد و یه سری کارا رو خودش انجام داد . فروردین رو به خاطر عیدniniweblog.com و خونه نبودن و این حرفا از دست دادیم .الانم پری خانم تشریف آوردن ان شااله  بعد از اینکه رفتن ما به طور جدی اقدام میکنیم تا شما رو از پیش فرشته ها بیاریم تو دل من.قربونت برم برامون دعا کن که شرایط حضور شما فراهم بشه .خداجونم یه نی نی صالح و سالم نصیب و قسمت من و باباش کن.niniweblog.comخداجون برای دوستایی که درانتظار نی نی اند و همین طور بچه های دوستام هم کلی دعاهای خوشگل خوشگل دارم .خدایا هرچی به صلاحمونه سر راهمون قرار بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الی
10 خرداد 94 10:29
انشااله به سلامتي باشه دوستم، بيا يه خبري بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای زیبا می باشد