یکی شدنمان یکی شدنمان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای زیبا

یک پایان بد و یک شروع فوق العاده خوب

1394/6/1 15:23
نویسنده :
427 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از باری که آزمایش دادم سر موقع خاله قرمزه اومد و با آزمایش مجدد دیدم که عدد بتا 2 شده پیش دکتر رفتم که اونم گفت شما اصلا باردار نشده بودی و یک بارداری شیمیایی بوده و فقط مقدار بتا کمی بالا بوده وگرنه باردار نبودی.و من راضی شدم به رضای خدای مهربونم روز پنجشنبه اول مرداد خاله قرمزه قرار بود بیادکه نیومد و من شک کردم وشنبه سوم مرداد رفتم پیش دکتر ایندفعه عدد بتا بالا بود و دکتر هم بارداری رو تاییدکرد و گفت دوهفته دیگه صبر کن و برو سونو برای تشکیل قلب  17مرداد رفتم سونو و خوشبختانه قلب نی نی خوشگل تو دلی ام تشکیل شده بود الان ساعت سه و نیم بعد از ظهر که اینجا ام هشت هفته رو پشت سر گذاشیم و واردهفته 9 شدیم ان شااله هفته ها و روزها به خیر و خوشی بگذره و من روی ماه نی نی خوشگلم رو ببینم،ان شااله یک ماه دیگه هم سونوی ان تی و آزمایشات مجدد رو انجام میدم .خداجونم فقط قسمت میدم به حق خوبای عالمت سلامتی بچه معصومی که تو بطنم دارم وتضمین کن.

پسندها (4)

نظرات (3)

المير
1 شهریور 94 16:00
خدا رو شکر که مامان شدی، امیدوارم بهترین دوران رو سپری کنی و خدا به خودت و نی نی نازت سلامتی بده ممنونم
همراه رایانه
1 شهریور 94 16:03
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور : 9099070345 ادرس سایت : WWW.poshtyban.IR
مامان پریسا و بابا جلیل
1 شهریور 94 17:17
سلام مامانی تبریک میگم. برای منم خیلی دعا کنیدممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای زیبا می باشد