یکی شدنمان یکی شدنمان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای زیبا

تبریک تبریک به خودم تبریک به تو تبریک به همه

1394/4/1 18:57
نویسنده :
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خداجونم شکرت پارسال روز دوم ماه رمضان این وبلاگ رو ساختم و امسال روز 5 ماه رمضان اومدم اینجا تابگم شکرت شکر شکر فقط شکر پارسال ماه رمضان ازت یه نی نی صالح و سالم خواستم و امسال niniweblog.comتو دلم یه نی نی هست که هنوز یه ماه نیست تو دلمه niniweblog.comالان ازت میخوام به حق بنده های خوبت نی نی تودلم رو حفظش کن و سر موقع به دنیا بیاد و هرکسی هم که منتظره چشم انتظار نذار .سال دیگه ان شاله ماه رمضان میام اینجا و مینویسم نی نی مون سه ماهشه.niniweblog.comالان هم باورم نمیشه هنوز خدا لطفش رو شامل حال من و  همسر عزیزترجونمniniweblog.com کرده .این چندروز همش خسته ام و دلم میخواد بخوابم niniweblog.comو سرم به شدت درد میکنه خداکنه زود خوب بشم نگرانم این دردا رو نی نیم اثر بذاره وگرنه من به خاطر نی نی جونم همه چیزو تحمل میکنم.قربونت برم من خیلی دوست دارم و مواظبتم تو اون تو راحت و آروم زندگی کن و تپل مپل شو.خداحافظ

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الی
1 تیر 94 19:06
عزيززززززم، تبريك ميگم بهت، خيلي مبارك باشه گلم، خيلي خوشحال شدم عزيزززززم، انشااله اين دوران رو به خوبي سپري كني، انشااله قسمت منم بشه

پاسخ
ممنونم ان شااله شما هم به زودی زود این حس قشنگ رو تجربه کنی
مامان الی
13 تیر 94 10:49
زود به زود بيا ديگه دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای زیبا می باشد