یکی شدنمان یکی شدنمان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای زیبا

بازم دست به دامن نی نی جونم

1394/7/26 15:04
نویسنده :
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان سلام قند عسلم امروز اومدم تا یه چیزی ازت بخوام و اون اینکه مامان تو محل کارش یه مشکلاتی پیش اومده که نگرانه نکنه برا نی نی جونش ضرر داشته باشه مامان من که هرچی از خدا خواستم فایده ای نداشت هر کاری از دستم برمیومد کردم و بازم تلاش میکنم برات مادر . من حاضر خودم سختی بکشم اما دردونه مامان آرامش داشته باشه مامان جونم تو معصومی از خدا بخواه که مشکل کار مامانو حل کنه قربونت برم.مامان دنیا جای قشنگیه اما آدم ها بعضی وقتا این قشنگی ها رو از بقیه محروم میکنن و دیگرانو آزار میدن .امروز دلم خیلی شکست  گفتم خدایا به خاطر بچه ام این مشکلو حل کن تو اینقدر بزرگی این قدر گره گشایی مشکلات ازاین بزرگتر رو حل میکنی اون وقت من واقعا چیز زیادی ازت میخوام ؟یعنی یه زن باردار نباید آرامش داشته باشه؟حیف که به خاطر مشکلات مالی مجبورم برم سر کار وگرنه قیدشو میزدم چون واقعا دیگه راه به جایی نمیبرم.مامان خیلی خسته است خیلی ولی مامان تو خوب باش .سلامتی تو و بابای مهربونت تو دنیا از همه چیز برام مهمتره.اون آدمهایی هم که مامانو اذیت میکنن واگذارشون کردم به خود خدا.راستی مامان فردا میخواییم با بابایی بریم سونو احتمال داره بهمون بگه که شما پسمل بلایی یا دخمل طلا. هرچی باشی برا من و بابایی فرقی نداره یه شب بابایی خواب دیده بود دخملی دیروز یکی از همکارام میگفت بهت میاد نی نی ات پسر باشه .هرچی باشی عشق مایی مامان.تو فقط راحت باش و آرام و خوب رشد کن مامان .

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای زیبا می باشد