یکی شدنمان یکی شدنمان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای زیبا

آخ جون کم کم قراره ما هم نی نی دار بشیم*******

1393/10/20 14:59
نویسنده :
255 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه هفته دیگه آخرین امتحانم تموم میشه و من و همسری بعد از دوسال و 10 ماهی که زیر یه سقف داریم زندگی میکنیم niniweblog.com  میریم پیش یه دکتر خوب و اقدامات اولیه برای نی نی دار شدن رو انجام میدیم شامل آزمایش و ذندونپزشکی و ... تو این مدتی که از زندگی مشترکمون میگذره چند بار در این مورد صحبت کرده بودیم اما جدی نشده بود البته مشکلاتی هم تو زندگی بود که اصلا به صلاحمون نبود البته یه چند وقتی هست که جدی شده بود اما من صبر کردم تا دانشگاهم تموم بشه خیلی دوست دارم  برای ارشد هم بخونم اما سنمون داره میره بالا و نگران از اینکه انرژی لازم برای  تربیت و وقت گذاشتن برای بچه رو نداشته باشیم ان شااله نی نیمون که اومد یه کوچولو بزرگ شد ارشدم رو هم میخونم آخه به درس خوندن علاقه دارم اما نی نی جونم فعلا واجب تره .niniweblog.comفکر میکنیم به این درک رسیدیم که یه نی نی رو پرورش بدیم خداجونم یه نی نی صالح و سالم و مثل باباش تپل مپل بهمون بده و  اگه ما رو لایق پدر و مادر شدن میدونی زیاد چشم انتطارمون نذار.الهی قربونت برم مامانی که نیومده خیلی دوست داریم و با بابایی مهربونت در موردت کلی حرف میزنیم الان جوری شده که یکی از تفریحات من و بابایی شما صحبت در مورد اینه که یعنی نی نیمون چه شکلیه شبیه کدوممونه و کلی حرفای خوشگل خوشگل در موردت مامانی بابای شما خیلی شیطونه و اگه شما پسر niniweblog.comباشی من باید بشینم و شیطنت های دو تا عزیز دلم رو با هم تماشا کنم بابای شما داداشی نداره و من فکر میکنم اگه پسر باشی برای بابات یه هم زبون و هم بازی خوب میشی و اگه دختر هم باشی من برات میمیرم البته پسر هم باشی همین طور اما خب دخترها niniweblog.comآروم ترند و چون خودمم با دخترها بیشتر جورم همبازی برای من جور میشه خدایا از همین الان لحظه شماری میکنم برای سه نفر شدنمونniniweblog.com البته همسری میگفت بریم دکتر و کاری کنیم دوقلو niniweblog.comبشه آخه مشکلات تک فرزندی رو که میبینیم دلمون نمیخواد نی نی مون تنها باشه یه بچه خواهر دارم وقتی میریم خونشون همش به من میگه خاله بیا با من بازی کن همسری میگه دوقلو تا چندسال اولش  برای پدر و مادر سخته ولی عوضش بزرگ که شدند همیشه یه همبازی برای هم دارند البته هم من و هم همسری تو خانواده سابقه ذوقلویی داریم من  از طرف عموم و همسری از طرف دایی اش که میگند این جوری نیست و زن از طرف مادری و مرد از طرف پدری باید ژنش رو داشته باشه باز هم هرچی قسمت باشه چه دختر چه پسر چه یه دونه چه دوتا فقط سالم و صالح.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سمیه
21 دی 93 17:50
سلام دوست عزیز. ما پارسال اسفند ماه بود که اولین بار رفتیم دکتر تا اماده بشیم برای نی نی دار شدن. از خدا میخوام شما هم به همین سرعت طعم خوش پدر مادر شدن رو بچشین. واقعا لذت بخشه

پاسخ
سلام گلم انشا اله به خوبی و خوشی روی ماه نی نی تونو ببینید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای زیبا می باشد